Hvem er vi?

Thisted Køreskole

Thisted Køreskole blev i 1986 etableret af Poul Pedersen (læs nedenunder), på Thisted havn og I Koldby. I 1997 købte han ejendommen i Jernbanegade 26, Thisted, som ligger tæt på bus/togstation, og centrum.

Her indrettede han det til undervisningsbrug, her er lokalerne løbende blevet forbedret, og senest i 2009 malet og udstyret med udluftning og nyt gulvtæppe. Lokalerne består af behagelige stole og borde, og der undervises efter de nyeste programmer og undervisningsmaterialer fra Dansk Kørelærerunion (DKU) via computer/ projektor og personlig undervisning.

Thisted køreskole benytter Thisted køretekniske anlæg, så du ikke skal transporteres ud af byen. Anlægget ligger tæt på uddannelsesstederne i Thisted, derfor ingen spildtid/ fravær på unødvendig transport.

Palle Lindberg

Mit navn er Palle Lindberg og min store passion for at køre på motorcykel er én af grundende til jeg blev kørelærer til Motorcykel – og bil.

Jeg vil gerne hjælpe andre til at opleve denne frihed og glæde, der er ved at køre på motorcykel.

Jeg er den eneste kørelærer som er uddannet pædagog og som har mere end 20 års erfaring i at arbejde med mennesker som har forskellige vanskeligheder.

Jeg har en del efteruddannelse i bla. Miljøterapi, samt motiverende samtaler.

Denne erfaring bruger jeg til at levere en levende og spændende undervisning, med stor respekt for den enkelte elev. Et vigtigt element i undervisningen er at vi hygger os, lære noget og har det sjovt.

Lennart Pedersen

Lennart Pedersen er født i 1975 og er uddannet i 2006 hos “Din Køreskole” i Århus, hvor han efterfølgende fik arbejde i 8 måneder, inden han kom til Thisted for at drive forretning sammen med hans far.

i 2014 blev han kørelærer til lastbil/ bus og påhængsvogn, og kunne derfor undervise til trailer.

i 2015 blev han ansat som underviser på EUC Nordvest, men laver stadig kørekort til bil og trailer efter arbejdstiden på EUC.

Lennart er inden blevet uddannet landmand med grønt bevis, arbejdet på vinduesfabrik i Hurup, slagteriarbejder på Tican, hundefører/ vagt i millitæret, instruktør til paintball og teambuilderkurser, og passet utilpassede unge inden han endte som kørelærer.